lem lem
904
BLOG

Apel do Władz Rzeczpospolitej Polskiej.

lem lem Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

 Ekscesy w wykonaniuj bojówek potomków Hitlera, którzy zdewastowali mój kraj i zniszczli moje dzieciśtwo , przpomniały mi tragedię tamtych lat... Ze zdziwieniem przecieram oczy, z jaką łatwością grupka zdziczałych szwabów przyjeżdża do stolicy mojego kraju WARSZAWY  i na ulicach pali samochody i niszczy co się da. A ja pamiętam, że ich dziadkowie spalili i zrownali z ziemią tą piękną stolicę...te zabytki starej architektury ...., tego czego nie spalili wywieźli i do dziś nie zwrocili. Ulice tej Warszawy są pełne miejsc martyrologii, to tu na każdym skwerze hitlerowcy mordowali Polaków - mieszkańców tego bohaterskiego miasta.  Dziś z zadziwiającą łatwością oszukali Prezydenta i Premiera mego kraji i w samym sercu stalicy znów dali próbkę teutońskiej  buty i wandalizmu. Panie Tusk i Panie Komorowski nie głosowałem na was , bo czułem w sercu, że nie sprostacie wymogom jakie przed wami stawia Polska, kraj wkraczający w XXI wiek, kraj jednego z największych na świecie autorytetów moralnych jakim stał się błogosławiony Jan Paweł II. Zawiedliście nie tylko mnie, zawiedliście cały naród. 

Dziś trzeba  wziąć biały ręcznik w swoje niezby "czyste" ręce, przetrzeć te fałszywe szklane okienka TVN-u i przyznać się do swojej nieudoności. Jeżeli wy Przywódcy 40 milionowego państwa daliście oszukać się grupce rozwydrzonych pętaków to czy jesteście godni pełnić tak prestiżowe funkcje w państwie ? Tak Panowie,  pozwoliliście wskrzesić w mojej pamięci demony pożogi wojennej, pozwoliliście, że ta bohaterska stolica znów została sponiewierana. Osądźcie sami czy jesteście godni reprezentować naród polski, nad którym nadal unosi się wspomnienie ZNACZĄCYCH słów naszego papieża: Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi..... , TEJ ZIEMI.

lem
O mnie lem

amatorsko muzykuję, podróżuję, na dziełce kreuję raj moich pragnień....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura