lem lem
1205
BLOG

Nawet ratlerki szczekają "Trybunałem Stanu".

lem lem Polityka Obserwuj notkę 6

 Kaczyński i Ziobro już drżą .... Cała sfora ratlerków i brytan Kalisz grzmią w mediach "powiesić ich...zniszczyć...a przedewszystkim zaciągnąć przed Trybunał Stanu". Tusk obudził sie i dziś podjął to hasło Kalisza, bo chce "przykryć" ostatnie niepowodzenia swoich niemądrych inicjatyw. Jest w tym zapewne i asekuracja, bo wie co go czeka za łamanie prawa ...i zamiatanie afer pod dywan.

Przedzierając się przez te salonowe "plwociny", ktore spadają na Kaczyńskiego i Ziobrę, dotarłem do felietonu SEAWOLFA, z ktorego wreszcie można posiłkować się realną prawdą. Oto mój komentarz pod tą notką:  "...Tusk ma już taki BAGAŻ przewinień konstytucyjnych, że nie powinien wywinąć się z odpowiedzialności przed Trybunałem Stanu. Czy ten faul polityczny przeciw Kaczyńskiemu i Ziobrze jest "zabezpieczeniem"  przed przyszłym celnym strzałem gola do bramki Tuska ? Wydaje mi się, że nic nie uchroni tego zaprzańca przed zagładą polityczną i odpowiedzialnością przed narodem." 12.03.2012 20:19

Dziś w TVP 3 "Minęła dwudziesta" , Pani prof. Radziejowska potwierdziła trafność moich logicznych wniosków, mówiąc, że Tusk chce, tym aktem przeciw Kaczyńskiemu,  w pewnym sensie zabezpieczyć się przed postawieniem go przed Trybunałem Stanu w przyszlości (jako zemsta). Jak wynika z rachunków sejmowych wniosek Tuska nie zostanie przegłosowany i odpodnie, niemniej jednak jazgot medialny przykryje na pewien czas sprawę wieku emerytalnego i innych niedoszłych "reform" Pana Premiera.  

lem
O mnie lem

amatorsko muzykuję, podróżuję, na dziełce kreuję raj moich pragnień....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka