lem lem
897
BLOG

Kilka aforyzmów dla relaksu...

lem lem Kultura Obserwuj notkę 8

 Zawsze wychodzę z założenia, że wyważanie otwartch drzwi jest zbędną czynnością... Proponuję więc korzystać ze "złotych myśli" ludzi  wielkich...małych i psa Fafika... (jak zalecał onegdaj "Przekrój"). Tym razem przedmiotem przemyśleń są refleksje z życia wzięte...

Z każdym błędem moja popularność wzrasta - G.B.Shaw

Oto epitafium na grobie kelnera: "Nareszcie zauważył Pana Boga" - George Kaufman

Drogowcy nie tyle naprawiają ulice, ile zmieniają położenie dziur w jezdni, by kierowcy nie mogli ich zapamiętać - Herb Shriner

Tak naprawdę, to krytyk teatralny musi umieć jedynie nie chrapać podczas snu na przedstawieniu - William Archer

Gdyby każdy zajmował się wyłącznie swoimi sprawami, świat kręciłby się znacznie szybciej - Lewis Caroll

To prawda, że praca nikogo nie zabiła, ale ja nie chcę być tym pierwszym - Edgar Bergen

Mam tylko nadzieję, że gdy nieprzyjaciel pozna nazwiska mych oficerów, to podzieli moje przerażenie - Duke of Wellington

Gdybym przypuszczał, że przyjdzie mi żyć tak długo, lepiej bym dbał o siebie - Leon Eldred

Będąc w przestrzeni kosmicznej nie mogłem się pozbyć myśli, że mój skafander został wykonany przez firmę, która w przetargu przedstawiła najniższą ofertę - John Glenn

Wkrótce będzie można okrążyć ziemię w cztery godziny. Jedną zajmie lot, a trzy dotarcie do lotniska - Neil McElroy

I z tym kosmicznym akcentem, kończąc ten spot, życzę dobrej zabawy i zapamiętania interesujących rad...

 

lem
O mnie lem

amatorsko muzykuję, podróżuję, na dziełce kreuję raj moich pragnień....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura